Min rundresa i livet

Resa här hemma och i fjärran land.

Badrums-eländet!!

Kategori: Allmänt

Murbruk på väggarna får man ta bort själv. Det kunde dom väl ha sagt när jag skrev på offerten. Nejdåå, det var bara att åka bort och sen skulle allt vara klart.

Murbruk som är fyra veckor gammalt har stelnat och är jättesvårt att få bort. Dessutom når jag inte upp. Det är även svårt fast jag har tagit in en stege, badkaret är ju ivägen.

TRÖTT, TRÖTT på på comfort-butiken som tydlgen avskyr sina kunder. De har även kletat ner en konstig fog mellan tröskel och golvklinkers. Ljusgrå ojämn massa som är mellan 1-3 cm bred eftersom de ej hade lagt klinkers jämt.

Till slut ringde jag och sa att en man från en av de stora etablerade bostadsrättföreningarna hade varit här och inspekterat. Meddelade att denna man ej ansåg att den ljugråa fogmassan var fackmannamässigt gjort. Då blev det annat ljud i källan, som man säger. Jaa, dom hade genast en lösning på problemet med någon eklist m.m. Vi får se hur det blir

Kommentarer

  • pangis säger:

    Förbannade butik!

    2008-06-02 | 13:42:40

Kommentera inlägget här: