Min rundresa i livet

Resa här hemma och i fjärran land.

Resa mitt i livet

Kategori: Allmänt

Ja, nu är det dags igen. Nu ska jag och min kompis Pangbruden ut och resa. Denna gång har vi valt en pensionärsresa till Alsace. Vi älskar att åka med dessa resor och får förmånen att umgås med alla möjliga och omöjliga medresenärer.På förra bussresan fick vi lära känna familjen Family. Ett förtjusande gäng bestående av man och fru, barn och barnbarn, någon exman var också med. Många trevliga pensionärspar som kallade oss för flickorna. Några religösa kvinnor som var mindre trevliga som jag skällde ut efter noter när jag tappat tålamodet.Pangis har bättre tålamod men henne är ju aldrig någon otrevlig mot, så hon har det lätt. Det är bara stackars jag som råkar ut för sådant!!
Nu ska vi åka buss,besöka vinodlingar, dricka vin och umgås med våra medresenärer och känna oss mycket unga.Imorgon åker vi, nu ska jag packa!!

Kommentarer

  • //M säger:

    Hoppas verkligen att ni blir kallade för "flickorna" igen, sånt kan ju
    lyfta en hel vecka för er.. PAngis är väl i alla fall som mig.... Trettiotretton????

    Mia

    2008-05-15 | 11:17:57
    Bloggadress: http://livethosmig.blogg.se
  • pangisen säger:

    Åja... alla är väl inte trevlig mot mig.. glöm inte grannen och rosa luggen bruttan:-)

    vi är flickor och ja jag har fyllt 27 16 ggr nu:-)

    2008-05-16 | 09:02:12
  • gatuflickan säger:

    Klart ni är flickor, och vilka såna sen!!!

    2008-05-17 | 09:19:07

Kommentera inlägget här: